Tele

Kom tættere på fremtidens indtjening – efter sms og tale

Teleselskabernes traditionelle forretningsmodeller er under angreb. Alle kæmper om at finde nye veje til vækst. Vi har analyseværktøjerne, så I kan afgøre hvilke muligheder, der er værd at forfølge. Her er nogle af de udfordringer, vi kan hjælpe med:


Hvad skaber emotionelle kunderelationer, der bygger på mere end pris.
Markedet er præget er nye udbydere, der tilbyder gratis kommunikation via online kanaler. Priserne er under pres, forbrugerne har lav loyalitet – og forventer samtidig gratis data. Vi hjælper med at kortlægge  dine kunderelationer og identificere andre parametre at konkurrere på end laveste pris og tilgængelighed. Og med at identificere de typer af kunder, der betyder mest, så du kan opbygge en mere emotionelle relation – og dermed kundeloyaliteten – på dem.


Hvordan du vinder kampen om nye indtjeningskilder.
De traditionelle indtægtskilder på opkald og sms forsvinder. På trods af, at alt skal foregå via mobiltelefonen, bliver der brugt mindre tid på at ringe og mere tid på at se film og TV, høre musik og læse e-bøger. Pengene går i langt højere grad til indholdsudbydere. Vi hjælper med at finde nye måder at differentiere jer på og leder efter alternative indtægtskilder. Det handler om at bygge fremtidens position der, hvor potentialet er størst.


Vores værktøjskasse hjælper med segmentering af markedet og skaber indsigt i din målgruppes ønsker, behov og motivationer. Vi kvalificerer arbejdet med at udvikle nye produkter og optimere kontaktpunkterne mellem dig og dine kunder. Det handler om at opbygge loyalitet og styrke indtjeningen.

BRANCHEINDSIGT

Markedsanalyse er mere end de nyeste metoder og analyseværktøjer. Ipsos har mere end 40 års erfaring med rådgivning og analysearbejde – og solid erfaring med din branche. I Danmark, på nordisk plan og internationalt. Læs også mere om vores analysekompetencer under specialer.

Kontakt os

Du er meget velkommen til at kontakte Søren for at høre mere.

Søren Bertram05.png

Søren Bertram Andreasen
Director, Strategic Pricing & Segmentation
Tlf.: +45 3319 3904
E-mail: Soren.Andreasen@ipsos.com


Relevante cases