Tak for interessen: PPG vandt gratis WhySpace undersøgelse

taelynn-christopher-800535-unsplash_v2.jpg

I slutningen af marts måned 2019 udloddede vi en skræddersyet undersøgelse med vores nye analyseløsning Ipsos WhySpace, vores on-demand kvalitative forbrugerpanel. PPG blev den heldige vinder af en undersøgelse af de danske forbrugeres interesse for miljø og bæredygtighed inden for maling og træbeskyttelse. 

Efter et indledende møde gik vores kvalitative team i gang med at aktivere forbrugerne i WhySpace. Alle indsigter og resultater blev samlet i en rapport og efterfølgende præsenteret for PPG.

Om resultatet af undersøgelsen udtaler PPG:

”Vi har fået lavet en WhySpace undersøgelse om danskernes interesse for miljø og bæredygtighed inden for maling og træbeskyttelse. Det var interessant at kunne følge med i diskussionerne i den uge diskussionen kørte. Vi er helt sikkert blevet klogere på mange af vores antagelser og mere opmærksomme på de dynamikker, der fremadrettet kan få indflydelse på danskernes valg af maling” – PPG.

Den hurtigste vej til dybe forbrugerindsigter

Ipsos WhySpace er vores nye digitale community, hvor et repræsentativt udsnit af den brede danske befolkning står klar til at hjælpe dig med at få en bedre forståelse for danske forbrugeres adfærd.

Via smartphones, tablets og computere kan vores kompetente kvalitative team moderere diskussioner og foretage afstemninger samt indsamle billeder og videoklip fra forbrugernes liv. Alle indsigter samles i en skræddersyet rapport, der kan leveres til dig på helt ned til 48 timer fra opstart. 

Om brugen af WhySpace udtaler PPG:

”Spændende metode som vi helt sikkert vil overveje fremadrettet. Det er meget interessant at man kan følge med i samtalen undervejs og også give input hvis diskussionen skal drejes i en mere relevant retning. Og samarbejdet med Ipsos fungerede uden problemer. De virker oprigtig interesseret i vores udfordring og hele forløbet blev eksekveret hurtigt og nemt” - PPG.

Kontakt Asger Mortensen på Asger.Mortensen@ipsos.com for mere information eller en uforpligtende demonstration af, hvordan Ipsos WhySpace kan hjælpe dig og din virksomhed.