Ipsos opruster på Social Media Intelligence med købet af Synthesio

carlos-muza-84523-unsplashv2.jpg

Synthesio, der blev grundlagt i 2006, er markedsledende inden for Social Media Intelligence og har en solid tilstedeværelse i både New York, Paris, London, Singapore og Bruxelles. Med opkøbet af Synthesio styrker vi vores kompetencer inden for netop dette område og kan tilbyde endnu bedre løsninger til vores kunder. Vi forbedrer forståelsen af forbrugernes online-samtaler og gør det muligt at omdanne sociale data til strategiske forretningsindsigter.

Didier Truchot, CEO hos Ipsos, udtaler i denne forbindelse: ”Købet af Synthesio er en del af vores Total Understanding projekt og hjælper os med at nå vores mål. Det styrker Ipsos’ teknologier og know-how inden for Social Listening og overvågningen af de data, der følger med. Vi er glade for at kunne byde Synthesios ledelsesteam ombord. Ved at kombinere vores styrker vil vi give vores kunder adgang til et bredere udvalg af data, handlingsklare indsigter og en dybere forståelse af forbrugerne. "

Læs mere om Synthesio her: https://www.synthesio.com/

Du er meget velkommen til at kontakte Klaus Mikkelsen, hvis du vil vide mere.