Få indsigt i danskernes juleforberedelser

Christmas_joanna-kosinska-469277-unsplash.jpg

Hvordan ser julefrokostbordet ud i år? Falder valget på vegansk eller traditionel julemad? Mærkevaren eller private label på julebordet? Hvad med madspild i julen? Og hvad ønsker danskerne sig i julegave? Spørgsmålene til danskernes indkøb og forbrug i julemåneden er mange. Med Ipsos WhySpace kan vi give dig svarene hurtigt og effektivt. 

Ipsos WhySpace er en ny onlineplatform, hvor vi har samlet et repræsentativt udsnit af den brede danske befolkning, der står klar til at hjælpe dig med at få en bedre forståelse for danske forbrugeres adfærd. Via smartphones, tablets og computere har vores erfarne kvalitative team direkte adgang til forbrugerne og kan moderere diskussioner, foretage afstemninger og indsamle billeder og video fra respondenternes hverdag.

Det giver os en unik mulighed for at få en dybdegående forståelse for danske forbrugeres adfærd, følelser og holdninger til udvalgte emner langt hurtigere end hidtil. 48 timer er alt, der skal til, for at vi kan levere svarene på dine spørgsmål.

Læs mere om Ipsos WhySpace her.