Loyalitet 

Fra kunderelation til bundlinje

Det er ikke nogen nyhed, at loyale kunder har en særdeles positiv effekt på en virksomheds økonomiske resultat. Alligevel er det de færreste, der arbejder systematisk med at udvikle og profitere på deres kunderelationer. Ipsos har værktøjerne til at komme hele vejen rundt om moderne forbrugeres kundeoplevelser og loyalitet.

Vi kan blandt andet hjælpe dig med at svare på følgende spørgsmål:

  • Hvordan oplever kunderne de forskellige touchpoints mellem os og dem?
  • Hvilke touchpoints er vigtigst?
  • Hvordan kan jeg udvikle et stærkt loyalitetskoncept?
  • Hvad skal der til, for at kundernes feedback bliver anvendt konstruktivt i virksomheden?
  • Hvordan og hvornår taler kunderne om vores brand på nettet? Og hvordan påvirker det loyaliteten?

Ipsos kan monitorere dine kunders oplevelser samt hjælpe med at styrke relationerne til de mest værdifulde kundeprofiler. Ved hjælp af analyseværktøjerne kan vi indsamle kundefeedback og måle loyaliteten via digitale, sociale og mobile kanaler. Og præsentere resultaterne i en form, så I kan handle på dem. Ipsos hjælper med alle spørgsmål inden for kundetilfredshed og –loyalitet.

Specialer

Hos Ipsos er vi eksperter inden for research og analyse. Forbrugeren er i centrum af enhver analyse og vi kortlægger både de bevidste og de ubevidste valg. Det kalder vi HOT and COLD. Vi har nogle af branchens dygtigste kvantitative og kvalitative konsulenter. Målet er altid at komme endnu tættere på.


Kontakt os

Du er meget velkommen til at kontakte Allan for at høre, hvordan vi kan hjælpe dig.

Allan Bugge
Head of Research Management & Execution
Tlf.: +45 3319 3903
E-mail: Allan.Bugge@ipsos.com

Relevante cases

TDC