Innovation

Idéudvikling til bundlinjen

Alting starter med den gode idé. Idéerne udgør DNA’et i alle eksisterende produkter og brands. Og er afgørende for udviklingen af de næste.

Vores innovationsløsninger kan blandt andet hjælpe dig med følgende typer af spørgsmål:

  • Hvilke trends og uindfriede behov er der i markedet?
  • Hvilke processer giver os de mest potente idéer?
  • Hvad er ideernes relevans, differentiering og troværdighed – og dermed markedspotentiale?
  • Hvordan klarer mit koncept sig i forhold til udbuddet på markedet i dag?
  • Kan jeg forbedre produktet, emballagen og sortimentet – eller spare på omkostningerne?

Ipsos hjælper i den samlede innovationsproces fra den tidlige ideudvikling og frem til faktiske estimater over et færdigt koncepts økonomiske potentiale. Vores værktøjskasse består blandt andet af workshops, online tests, interviews og hjemmebesøg, der giver direkte feedback fra målgruppen selv. Vi har delt innovationsprocessen op i logiske trin og udviklet konkrete værktøjer til hver fase.

 

 

Specialer

Hos Ipsos er vi eksperter inden for research og analyse. Forbrugeren er i centrum af enhver analyse og vi kortlægger både de bevidste og de ubevidste valg. Det kalder vi HOT and COLD. Vi har nogle af branchens dygtigste kvantitative og kvalitative konsulenter. Målet er altid at komme endnu tættere på.

 

Relevante cases

Glyngøre NemFisk   
Telia
Den Gamle fabrik

 

Kontakt os i dag for at høre mere.  

Maria Pierrou
Senior Director, Head of Strategic Innovation & P2P
Tlf.: +45 3319 3919
E-mail: maria.pierrou@ipsos.com