Back to All Events

Udnyt det fulde potentiale i din Brand Health Tracking

En Brand Health Tracker har langt mere at tilbyde end blot at monitorere svingningerne i dit brands performance over tid. Den 21. marts inviterer vi dig til en inspirerende session med fokus på at udnytte Brand Health Trackerens fulde potentiale som et effektivt brand management værktøj.

Kom og bliv inspireret af:

  • Susan Kuo (Head of Brand Health Tracking hos Ipsos Danmark), der vil guide dig gennem de væsentlige elementer i opbygningen af en effektfuld, global Brand Health Tracker

  • Piotr Winiarski (Senior Director, Consumer and Shopper Insights hos Carlsberg), der vil dele hemmeligheden bag Carlsbergs evne til både at lære af fortiden og se ind i fremtiden

Vi glæder os til at se dig.

Det praktiske
Morgenbriefingen afholdes fra kl. 9 - 10.00 på vores kontor i Store Kongensgade 1, 1264 København K. Dørene åbner kl. 08.30, hvor vi serverer en let morgenmad og varm kaffe. Der er selvfølgelig gratis adgang. Vær opmærksom på, at morgenbriefingen foregår på engelsk.

Du tilmelder dig arrangementet ved at sende navn, jobtitel og arbejdsplads til nicoline.djernaes@ipsos.com

Earlier Event: February 28
Emballagen som strategisk fordel