Back to All Events

Forstå købsprocessen i det digitale detaillandskab

Teknologien påvirker alle aspekter af vores liv og har fundamentalt forandret den måde, vi opdager, evaluerer og køber produkter på. Den 31. oktober sætter vi derfor fokus på købsprocessen i det digitale detaillandskab. Over en kop morgenkaffe vil vi præsentere dig for de nyeste trends inden for e-commerce og diskutere, hvordan disse påvirker både brand og forhandler – samt hvordan markedsanalysen er nødt til at tilpasse sig for at kunne levere relevante indsigter i dagens foranderlige og nye detaillandskab.

Oplægsholdere:

  • Stuart Wood (Vice President, Path to Purchase, Ipsos UK)

  • Søren Bertram Andreasen (Head of Market Strategy & Understanding, Ipsos Denmark)

Vi glæder os til at se dig.

Det praktiske
Morgenbriefingen afholdes fra kl. 9 - 10.00 på vores kontor i Store Kongensgade 1, 1264 København K. Dørene åbner kl. 08.30, hvor vi serverer en let morgenmad og varm kaffe. Der er selvfølgelig gratis adgang. Vær opmærksom på, at morgenbriefingen foregår på engelsk.

Du tilmelder dig arrangementet ved at sende navn, jobtitel og arbejdsplads til nicoline.djernaes@ipsos.com

Earlier Event: September 26
Få mere ud af dine produkttests
Later Event: November 28
Forbrugertrends der former fremtiden