Back to All Events

Optimér produkt og pris med conjoint

Den 20. september afholder Ipsos efterårets første morgenbriefing. Temaet er Conjoint – en analyseteknik, der afslører, hvor attraktive forskellige egenskaber ved dit produkt er, og hjælper dig med at sammensætte det bedste produkt på markedet.

I en verden hvor forbrugerne ofte ikke selv er i stand til at fortælle, hvad der er styrende for deres til- og fravalg af produkter og services, er conjoint den ideelle løsning. Med en conjoint-analyse arbejdes der med konkrete og realistiske valgøvelser, der efterligner den reelle købssituation, og tvinger dine kunder til at træffe valg, der afslører deres præferencer og priselasticiteter. Analysen gør det derfor muligt at arbejde med optimering af både produkt og prisstrategi.

Hos Ipsos har vi et af Danmarks stærkeste conjoint-teams. Torsdag den 20. september kan du møde Lise Kristiansen og Søren Bertram Andreasen, der blandt andet vil fortælle dig om:

  • Hvad du kan bruge conjoint til
  • De nyeste muligheder for at bruge conjoint til prissætning
  • Et par konkrete cases på hvordan andre kunder har brugt conjoint til at træffe bedre beslutninger

Det praktiske

Morgenbriefingen afholdes fra kl. 9 - 10 på vores kontor i Store Kongensgade 1, 1. sal. Vi serverer morgenbrød og kaffe fra kl. 8.30, så kom gerne lidt før. Der er selvfølgelig gratis adgang. Vær opmærksom på, at morgenbriefingen foregår på engelsk.

Tilmelding

Du tilmelder dig arrangementet ved at sende dit navn og telefonnummer til nicoline.djernaes@ipsos.com