Back to All Events

[WEBINAR] Transforming the Retail Experience

På dette gratis webinar vil vi sammen med Gensler, et af verdens førende arkitektur- og designfirmaer, præsentere vores perspektiver på fremtiden for detailhandlen på det amerikanske marked.

Som led i dette webinar vil Gensler dele resultaterne fra et nyt studie, der bekræfter, at designet har en kvantificerbar indflydelse på oplevelsen. Undersøgelsen identificerer de vigtigste drivkræfter bag en god oplevelse og skaber en holistisk ramme, der kan anvendes til at forstå oplevelser på tværs af detailhandel, offentlige rum og arbejdspladser.

Derudover vil Ipsos dele resultaterne fra en nylig undersøgelse af forbrugeroplevelser samt en række vigtige trends, der er med til at forme fremtiden for detailhandlen.

Vi vil diskutere forbrugernes behov, forventninger og intentioner samt den rolle design spiller for at imødekomme disse behov. Vi forsøger endvidere at besvare spørgsmålene: Hvordan reagerer de fysiske butikker på deres online modstykker? Hvordan skal detailhandlerne udnytte de nyeste trends og teknologier til at levere shoppingoplevelser, der går ud over det sædvanlige?

Dette webinar er relevant for marketingfolk på tværs af alle sektorer, som er interesserede i at udforske vigtige drivkræfter og trends inden for shopping samt ønsker at engagere forbrugerne på tværs af kanaler.  

Tilmeld dig her.   

Talere:

  • Don Abraham, Ipsos Strategy 3, US

  • Danielle Edwards, Ipsos SMX, US

Det praktiske

Dato: 13. juni 2018
Tidspunkt: kl. 19:30
Varighed: 45 minutter

Earlier Event: May 16
[WEBINAR] Seeing Through New Eyes
Later Event: June 19
[WEBINAR] The Future of Video