Back to All Events

Virtual Reality i markedsanalysen

Kom til morgenkaffe hos Ipsos den 23. november, og få inspiration til, hvordan Virtual Reality kan hjælpe dig med at få mere ud af dine markedsanalyser.

Hos Ipsos tror vi på, at Virtual Reality har et stort potentiale i markedsanalysen. For at blive klogere på anvendelsesmulighederne har vi gennemført et pilotprojekt med DR og VRDK om Virtual Reality som analysemetode.

Formålet med samarbejdet er dels at få erfaring med brugen af Virtual Reality i feltarbejdet, bl.a. med gennemførelsen af VR-fokusgrupper, og dels at forstå hvordan Virtual Reality kan bruges som formidlingsværktøj.

Til årets sidste morgenbriefing vil vi sammen med Lene Heiselberg fra DR og Tobias Thygesen fra VRDK vise og fortælle om de erfaringer, vi har gjort os, og diskutere de muligheder som Virtual Reality åbner op for.

Der vil være rig mulighed for at sparre og vidensdele med de øvrige deltagere undervejs.

Vi glæder os til at se jer!

Det praktiske
Morgenbriefingen afholdes fra kl. 9 - 10 på vores kontor i Store Kongensgade 1, 1. sal. Vi serverer morgenbrød og kaffe fra kl. 8.30, så kom gerne lidt før. Der er selvfølgelig gratis adgang. Vær opmærksom på, at denne morgenbriefing foregår på dansk.

Tilmelding
Send en e-mail til Nicoline med navn, arbejdsplads, mobilnummer og hvor mange I kommer. Eller send en sms med teksten ”Ipsos briefing” og dine oplysninger til 1276.

Virtual reality girl.jpg