Branding

Vi forbinder dit brand med rigtige mennesker

Adfærden og det digitale liv hos moderne forbrugere bliver stadig mere kompleks og fragmenteret. Især når både den teknologiske udvikling og globaliseringen hele tiden udvider markedspladsen. Ipsos brandværktøjer hjælper dig med at opbygge og fastholde et stærkt brand.

Inden for branding kan vi blandt andet hjælpe dig med følgende typer af spørgsmål:

  • Hvordan klarer vores brand sig i markedet? Går udviklingen den rigtig vej?
  • Hvad er de vigtigste parametre for at udvikle vores brand? Hvor skal jeg prioritere indsatsen?
  • Hvor gode er vi til at tiltrække og fastholde kunder sammenlignet med vores konkurrenter?
  • Hvilken betydning har de fysiske og digitale touchpoints for opfattelsen af vores brand? Hvor kan vi forbedre os?
  • I hvilken udtrækning – og på hvilken måde – bliver der talt om vores brand på nettet? Hvilken indflydelse har det?

Ipsos unikke analyseværktøjer hjælper med at identificere vækstmuligheder og markedstrends, monitorere brands performance på forskellige markeder og definere den bedste positionering. Så kan du allokere marketingbudgettet effektivt – også globalt.

Specialer

Hos Ipsos er vi eksperter inden for research og analyse. Forbrugeren er i centrum af enhver analyse og vi kortlægger både de bevidste og de ubevidste valg. Det kalder vi HOT and COLD. Vi har nogle af branchens dygtigste kvantitative og kvalitative konsulenter. Målet er altid at komme endnu tættere på.

 

RELEVANTE CASES

Aller Media – FEMINA
PANDORA Brand Tracking
Tulip
PostNord

 

Kontakt os i dag for at høre mere.

Klaus Mikkelsen
Country Manager
Tlf.: +45 3319 3999
E-mail: Klaus.mikkelsen@ipsos.com